Kennisbank
Delta Connect Helpdesk > Help Desk > Kennisbank

Zoeken:


hoe vraag ik een verhuis aan?

Oplossing

Indien u een actieve telefoonlijn heeft van belgacom en u wenst ook te verhuizen, dient u contact op te nemen met belgacom. Zij verhuizen eveneens uw adsl-verbinding. Indien u een raw-copper, netline of cityline verbinding heeft bij dommel.com dient u 1 maand voor uw verhuis, een aanvraag te versturen naar order@dommel.com. Vermeld het volledige aansluitingsadres. Homeconnect klanten dienen de verhuis aan te vragen via hun homelink software of via een e-mail naar order[at]dommel[dot]com. Na ontvangst van de betaling van de kosten verbonden aan een verhuis, starten we de verhuisprocedure op en krijgt u een activatiedatum van het nieuw adres.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Wanneer ontvang ik mijn modem?
Artikel details
Artikel ID: 14
Categorie: Dommel
Datum toegevoegd: 06-05-2015 22:31:54
Aantal bekeken: 177
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (8)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid