Kennisbank
Delta Connect Helpdesk > Help Desk > Kennisbank

Zoeken:


veranderen van provider?

Oplossing

veranderen van provider is eenvoudig! u kan het vandaag nog doen! plaats uw bestelling online bij ons en gebruik onderstaande link om een document aan te maken waarmee u uw huidige provider kan opzeggen van zodra uw account bij ons actief is! uw huidige provider zal op dat ogenblik uw opzeg verwerken met onmiddellijke ingang (indien u dit aangeeft in het formulier).

 

veranderen van provider

stap 1 :: lees de algemene voorwaarden van uw huidige provider.

wat is de minimum duur van uw lopende contract?
in de meeste gevallen kan u pas na een minimum contract periode van 6 maanden kosteloos uw overeenkomst opzeggen en dit zonder vooropzeg en onmiddellijk. verbreekt u het contract voor het einde van die vastgelegde periode zal uw huidige provider daar kosten voor aanrekenen.

hoe en wanneer kan u uw contract verbreken?
let op! doe nooit uw opzeg bij uw huidige provider voor dat uw dommel.com aansluiting actief is, anders zit u gegarandeerd een hele tijd zonder internet aansluiting. als u uw telefoonnummer wenst te behouden, mag u in geen geval uw telefoondienst opzeggen bij uw huidige leverancier! zoniet, gaat uw telefoonnummer zelf verloren. de activering van een nieuwe dommel-account op uw adres kan dan immers pas in gang worden gezet nadat de opzeg volledig is afgerond. u kan uw vorige provider via e-mail, brief of aangetekende brief opzeggen en aangezien er niet langer een vooropzeg nodig is zal u ook niet dubbel hoeven te betalen aan dommel en aan uw vorige provider.

stap 2 :: bestel online uw dommel.com-aansluiting.

voor u opzegt bij uw huidige internet-leverancier bestelt u uw dommel.com-pakket online.

u ontvangt van ons een contract, samen met uw eerste factuur (tenzij in geval van een promotionele gratis eerste maand: dan ontvangt u enkel uw contract) via e-mail. onderteken het contract en bezorg ons het terug (via fax op 011 92 00 00 / via e-mail aan order@dommel.com / via post aan ons kantoor). nadat het ondertekende contract bij ons is verwerkt en (indien van toepassing) de betaling van uw eerste factuur op de juiste wijze (via overschrijving) met de juiste gestructureerde mededeling in het ogm-veld) op onze rekening is toegekomen, wordt het activeringsproces gestart.

stap 4 :: verstuur uw aangetekende opzegbrief naar uw huidige provider.

het is niet altijd een verplichting maar we raden u toch aan om uw opzeggingsbrief aangetekend te verzenden aan uw vorige provider.

belangrijk! doe dit pas nadat uw dommel.com installatie actief is!

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen wanneer zeg ik mijn huidige provider op?
Ik wil overschakelen naar dommel.com en wil mijn huidig mobiel nummer behouden. Hoe ga ik te werk?
Wat is de activatie procedure voor mijn dommel.com sim-kaart?
hoelang duurt het vooraleer mijn abonnement actief is?
wat met de bundels?
Artikel details
Artikel ID: 19
Categorie: Dommel
Datum toegevoegd: 06-05-2015 22:39:55
Aantal bekeken: 318
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (8)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid