Kennisbank
Delta Connect Helpdesk > Help Desk > Kennisbank

Zoeken:


Mijn simkaart is verdwenen of gestolen. Wat moet ik doen?

Oplossing

Neem contact op met onze helpdesk (1962 vanaf het dommel.com netwerk. vanaf alle andere netwerken belt u naar het nummer 011 92 00 00. - op werkdagen van 09:00 - 18:00) en laat uw sim-kaart blokkeren, zodat uw gsm-nummer niet misbruikt kan worden. Indien u de helpdesk niet kan contacteren dan kan u uw simkaart ook vergrendelen via het beheer paneel op www.dommel.com/login. Wij sturen u een nieuwe sim-kaart toe via post. Uw telefoonnummer en eventuele kredieten in uw bundel blijven behouden. U kan uw nieuwe sim-kaart volledig in gebruik nemen zodra u deze ontvangen heeft.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Ik wil overschakelen naar dommel.com en wil mijn huidig mobiel nummer behouden. Hoe ga ik te werk?
Ik ben mijn pin-code vergeten. Wat nu?
Heeft u nog een andere vraag?
heeft u nog een andere vraag ?
Wat is de activatie procedure voor mijn dommel.com sim-kaart?
Artikel details
Artikel ID: 32
Categorie: Dommel
Datum toegevoegd: 23-05-2015 20:36:34
Aantal bekeken: 365
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.2/5.0 (9)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid